کتابخانه عمومی امام علی (ع) هفت جوی شهرستان قدس

" امروز کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی,که یک واجب دینی است"(مقام معظم رهبری)

کتابخانه عمومی امام علی (ع) هفت جوی شهرستان قدس

" امروز کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی,که یک واجب دینی است"(مقام معظم رهبری)

مشخصات بلاگ
کتابخانه عمومی امام علی (ع) هفت جوی شهرستان قدس

کتابخانه عمومی امام علی (ع) در مرداد ماه سال 1389 افتتاح گردید این کتابخانه کارش
را با 1500 جلد کتاب آغاز و هم اکنون مجموعه ای بیش از 10000جلد کتاب را دارا می باشد.
این کتابخانه دارای بخش های کودک و نوجوان ،پایگاه اصلی ، مرجع ،نشریات می باشدو زیر نظر اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس فعالیت می کند .
شرایط عضویت :
1) یک قطعه عکس 4*3
2) اصل شناسنامه یا کارت ملی
3) هزینه عضویت یکساله
صفحه اینستاگرام کتابخانه : imamali.lib
ایمیل کتابخانه امام علی (ع) : imamali.qods.lib@gmail.com

آدرس : هفت جوی - خیابان مطهری - کتابخانه عمومی امام علی (ع)

ساعت کاری کتابخانه :7:30الی 14
روزهای پنج شنبه : 8 الی 13:30
شماره تماس : 02146892572

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • زینب محمدزاده پودینه


تالیف : امیر حسین بانکی پور فرد / انتشارات : حدیث راه عشق / تعداد صفحه : 237

این کتاب یکی از برجسته ترین و کاملترین کتابهایی است که با توجه به نیازهای امروز جوانان برای امر مهم ازدواج تالیف شده است و جوانان می توانند با استفاده از راهکارهای این کتاب از بسیاری از سردرگمی های ازدواج ،انتخاب همسر ،خواستگاری ،تصمیم گیری و ... رهایی یابند .

این که جلسه خواستگاری را چگونه باید برگزار کرد و چه سوالاتی بهتر است پرسیده شود تا در آن جلسات حداکثر شناخت را بتوان از این طریق بدست آورد از قوی ترین و مفید ترین مباحث کتاب است.

  • زینب محمدزاده پودینه


فاطمه غفاری /انتشارات روایت فتح /تعداد صفحه :237

این کتاب به بیان سرگذشت سر لشگر صیاد شیرازی می پردازد ، وی در بامداد 21فروردین 1378 در حال خروج از منزل ، توسط منافقین در پوشش رفتگر ،به شهادت رسید.

پس مانده های زخم خورده مرصاد در صبح روز 21 فروردین 1378 ، فاتح بزرگ فتح المبین و بیت المقدس و یکی از بزرگترین سرمایه های کشور را در تروری ناجوانمردانه آماج تیرهای کینه خود قرار دادند و قامت استوار امیر ارتش اسلام را به خاک افکندند ، روحش شاد.



  • زینب محمدزاده پودینه




تالیف : سارا عرفانی / انتشارات : نیستان / تعداد صفحه :373

این کتاب با موضوع زیارت و امام رضا (ع) نوشته شده است و ماجرایش درباره زیارت تعدادی دانشجو است که درقالب اردوی دانشجویی به زیارت امام رضا (ع) می روند.

این اثر با یک داستان سریع و سرضرب آغاز می شود.با روایتی از یک دانشجو که مخاطب می تواند به سادگی با آن هم ذات پنداری کند؛دانشجویی که اهل ادا در آوردن نیست . اما رمان پس از این پیش درآمد وارد رابطه ظریف چند دختر دانشجو می شود که برای زیارت به مشهد مقدس وارد شده اند .

شاید اوج رفتار مولف در نگارش این رمان و رو در رو قراردادن سبک های مختلف زیستی در رمان را بتوان در این بخش رمان جستجو کرد .

وی با زیرکی و در عین حال رعایت جنبه های مختلف عفاف ،مخاطب را به درون تو در توی ذهن دختران جوان دانشجویی می برد که در این سفر همراهند.

پنج شنبه فیروزه ای از حیث بیان رویدادهای داستانی اثری به شدت امروزی است .به عبارت ساده تر این رمان در زمره آثار آپارتمانی و لوکس و شبه روشنفکرانه است و نه آثاری که به تمامی در مسجد و مکانهای مذهبی می گذرد.

ساختار روایت دینی این رمان شکل گرفته در ساختار های عادی و روزمره و قابل دسترسی زندگی امروزین همه ماست و همین مسئله است که این داستان را برای خواندن و پیگرفتن قابل تامل می کند.

  • زینب محمدزاده پودینه


تالیف : عارف کامل میرزا جواد آقا ملکی تبریزی / تعداد صفحه : 544

این کتاب یکی از تالیفات گران سنگ آیت الحق مرحوم آیت الله میرزا جواد آقا ملکی تبریزی است که از احادیث صحیح و گهر بار ائمه علیهم السلام ،ادعیه واوراد مخصوص به ایام ولیلی وماه وسال از منابع موثق رادر آن گردآوری نموده است .

جایگاه این کتاب در نزد ارباب باطن بسیار رفیع است .

علامه طباطبائی درباره این کتاب تقریظی چنین دارند:

"... این کتاب دریایی است پر از مروارید که در پیمانه نگنجد .... در این کتاب لطائف و تیز بینی هایی است که همیشه اهل ولایت الهی از آن مراقبت می کردند."

  • زینب محمدزاده پودینه

کتابخانه عمومی امام علی به اطلاع می رساند :

در روز پنج شنبه مورخ 1395/01/26 راس ساعت 10 صبح در محل کتابخانه به مناسبت ولادت امام جواد (ع)« کتاب 14 قصه ،14 معصوم زندگانی امام محمدتقی (ع)» برای  دبستانی ها به صورت جمع خوانی معرفی می شود ، لذا از علاقه مندان دعوت می شود در روز و ساعت ذکر شده حضور بهم رسانند.

  • زینب محمدزاده پودینه